niedziela, 4 maja 2008

Blog na start...

Na początku chciałbym przedstawić co ten blog ma w przyszłości zawierać. Jak sam tytuł mówi będą tu notki o grzej Cyberdunk,najlepszemu menagerowi koszykarskiemu on-line:) Umieszczę tu wiadomości o sukcesach i porażkach (mam nadzieje ,że tych drugich będzie mniej) zawodnika prowadzonego przeze mnie.
Teraz krótko o Cyberdunku. Jako ,że moje upodobanie do gier menageropodobnych jest duże ,a do tego dotyczy on mojej ulubionej dyscypliny sportowej, z przyjemnością zarejestrowałem się na stronie www.cyberdunk.com . W porównaniu do gier tego typu nie wymaga on długiego siedzenia i analizowania (chyba, że prowadzi się własną drużynę) a satysfakcja po rozegranym meczu jest duża. Mając stworzonych kilku zawodników można nieźle się bawić w ich koszykarski rozwój a w przyszłości jest szansa, że będą podporą reprezentacji kraju!
To tyle tytułem wstępu...Zapraszam do gry!


Brak komentarzy: